UWAGA! Ten serwis internetowy używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności serwisu internetowego AWF Poznań

Nasza strona używa plików cookies do gromadzenia danych statystycznych, dostosowania treści serwisu do zainteresowań użytkowników, oraz prawidłowego funkcjonowania niektórych elementów naszego serwisu. Pliki cookies pozwalają stwierdzić, które informacje na naszej stronie są dla Państwa ciekawe i najchętniej czytane.

Mogą Państwo kontrolować cookies poprzez zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej. Jednak wszelkie zmiany w tych ustawieniach mogą wpłynąć na funkcjonowanie naszego serwisu.

Opłaty i umowy

INFORMACJA dla studentów pierwszego roku w roku akademickim 2016/2017

INFORMACJA dotycząca regulowania opłat dla studentów studiów stacjonarnych

INFORMACJA dotycząca regulowania opłat dla studentów studiów niestacjonarnych

STUDENCI STUDIÓW NIESTACJONARNYCH - NABORY UBIEGŁOROCZNE ORAZ WCZEŚNIEJSZE

Zgodnie z nowym Zarządzeniem Nr 26/16 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. E. Piaseckiego w Poznaniu z dnia 12 lipca 2016 r. w sprawie opłat za zajęcia dydaktyczne w roku akademickim 2016/17 i inne czynności związane ze studiami w Akademii, opłaty za zajęcia dydaktyczne w systemie ratalnym powinny być wnoszone wg poniższych terminów:

  • za semestr zimowy w miesiącach październik, listopad, grudzień i styczeń danego roku akademickiego,
  • za semestr letni w miesiącach luty, marzec, kwiecień i maj danego roku akademickiego.

WYSTAWIANIE FAKTUR VAT

Wnioski o wystawienie faktury VAT należy składać w maksymalnym terminie do 7 dni od dokonania wpłat do Działu Obsługi Studenta - Sprawy finansowe studentów:

  • telefonicznie: 61 835 51 22
  • listownie: na adres:
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
  • ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznań
  • Dział Obsługi Studenta - Sprawy finansowe studenta
  • osobiście: pokój nr 128 Nowy Budynek Dydaktyczny

(wniosek o wystawienie faktury do pobrania na stronie www.awf.poznan.pl (Dla Studenta / Dział Obsługi Studenta / Sprawy Finansowe / Pliki do pobrania)

Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, ze zmianami (art. 19 ust. 1, 4, 5 i 11; art. 106 ust. 4, 8 pkt. 1) i Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług, uczelnia wystawia fakturę, TYLKO na prośbę studenta, w ciągu 7 dni od dnia otrzymania części (zaliczka) lub całości należności od nabywcy lub do dnia końca świadczenia przez uczelnię usługi, jeżeli wcześniej nie była dokonana wpłata za tę usługę (koniec semestru studiów, obozu, studiów dyplomowych). Faktura wystawiana jest na osobę będącą stroną umowy, czyli nabywcę usługi.

WNIOSKI

Wnioski dotyczące finansów należy kierować do Prorektora ds. Studiów, dr hab. prof. AWF Andrzeja Wieczorka i składać w Sekcji Obsługi Studenta właściowej dla kierunku studiów lub przesyłać pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Sekcja Obsługi Studenta, ul. Estkowskiego 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

AKTY PRAWNE

  1. Zarządzenie nr 26/16 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 12 lipca 2016 r. w sprawie opłat za zajęcia dydaktyczne w roku akademickim 2016/2017 i inne czynności związane ze studiami w Akademii
  2. Uchwała Nr 111/15 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 29 września 2015 r. w sprawie  wzorów umów o warunkach pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu.
  3. Wzór umowy o odpłatności - studia stacjonarne
  4. Wzór umowy o odpłatności - studia niestacjonarne

PLIKI DO POBRANIA